Jauniešu tango: dejo Gonzalo un Carlos

Pirms kāda laika, esot Montevideo, mani draugi Gonsalo (Gonzalo) un Karloss (Carlos) mani uzaicināja uz piektdienas vakara milongu Joven tango, kas tulkojumā varētu nozīmēt jaunais tango vai jauniešu tango.

Ieradušos milongā, mani pārsteidza, ka absolūti lielāko daļu vakara apmeklētāju par jauniešiem nodēvēt nu nekādīgi nevarēja: pēc stingrām mērauklām arī es vairs ne gluži ietilpstu jauniešu kategorijā, bet tajā milongā, ar atsevišķiem izņēmumiem (kuri aprakstīti vienā no iepriekšējiem rakstiem), jutos gandrīz kā pusaudzis.

A [vēršoties pie Gonsalo un Karlosa]: un kur tad ir visi jaunieši?

G: Joven šīs milongas nosaukumā ir lieli meli.

K: Faktiski šīs milongas nosaukums sevī ietver divus lielus melus.

A: Kādēļ tad mēs atnācām tieši uz šo milongu?

G: Tādēļ, ka šī ir vienīgā Montevideo milonga piektdienas vakarā.

Krīt priekškars un lustra
[kā mēdz teikt viena mana virtuālā paziņa citā blogsaitā]

Pielikumā: Gonsalo un Karloss dejo Joven tango š. g. 17.maijā, Starptautiskajā prethomofobijas dienā:

Ir ko piebilst?

