Tango mācekļa dienas režīms

Drīz apritēs 3 mēneši, kopš es redzēju Sapni. Pagājuši divarpus mēneši, kopš man bija pirmā klase pie Adrianas. Un pēc 4 dienām būs apkārt 2 mēneši kopš šī bloga uzsākšanas.

Vai es esmu gatavs kaut kādam starpkopsavilkumam? Nē, vēl neesmu. Kad pēc pirmā mēneša vaicāju Adrianai, vai mēs varam iziet uz tasi kafijas papļāpāt par to, kā man sokas, pie kā vajadzētu piestrādāt vairāk utt., vienu vārdu sakot, saņemt atpakaļbarojienu (feedback) no viņas, viņa uz mani aizdomīgi paskatījās un atteica, ka man 6 mēnešus jāturpina šis uzsāktais kurss, ka principā es progresēju labi, bet bez pusgada mans ķermenis neiemācīsies dejot pa jaunam. Līdz ar to par kaut kādiem rezumējumiem un nākotnes plāniem varēšot runāt tikai pēc šī pusgada.

Tad nu es arī neko nerezumēšu. Toties padalīšos ar procesa detaļām: cik daudz laika un kā tieši es veltu tango apguvei. Pirmā mēneša maksimālisma uzplūdos biju apņēmies vājprātā daudz, tad nu tagad pēc pāris mēnešiem grafiks, šķiet, ir minimizējies un nostabilizējies:

Pirmdiena:

  • tango tehnikas klase pie Adrianas (grupā, 1,5+ stundas): tehnika un fundamentālu bāzes figūru (caminata, giro de 3, giro de 4, giro de 8, enrosques…) pareizs tehnisks izpildījums.

Otrdiena ir grūta diena:

  • klasikas (baleta) klase pie Karīnas (grupā, 1,5 stundas): kaut kas līdzīgs kā iesildīšanās baleta stundas Latvijas tautas deju kolektīvos, tikai nedaudzdaudz komplicētāk un sarežģītāk: stājai un līdzsvaram.
  • pusprivātā tango tehnikas klase pie Adrianas (divatā, 1+ stunda): pirmajā mēnesī tikai un vienīgi dažādi soļošanas vingrinājumi, otrajā mēnesī tikai un vienīgi soļošana individuāli un pārī, tagad jau pusi nodarbības laika arī fundamentālo bāzes figūru slīpēšana detaļās.
  • milonga (~3 stundas).

Trešdiena ir gandrīz atpūtas diena:

  • privātā / pusprivātā tango klase pie Augusto (1+ stunda, neregulāri): populārāko milongās noderīgo soļu un vienkāršāko kombināciju pieslīpēšana, dejošana, praktizēšana.
  • manu iemīļoto trešdienas milongu (~3-4 stundas) atcēla, tagad jādomā, vai un ko likt vietā.

Ceturtdiena:

  • sarežģītu tango figūru klase pie Leandro (grupā, 1,5+ stundas): nedaudz tehnikas un katru reizi viena vai divas netriviālas kombinācijas. lai arī milongās šo kombināciju elementus caurmērā sāku izmantot ar 2 mēnešu nobīdi (kamēr man “aiziet”), tomēr man ir nepierādāma pārliecība, ka komplicēto figūru apgūšana man palīdz labāk saprast un izpildīt arī vienkāršākas figūras un ka ar laiku, protams, es nonākšu līdz kaut kam komplicētākam arī pats.

Piektdiena ir visgrūtākā un vienlaikus arī visforšākā diena:

  • balets pie Karīnas (1,5 stundas).
  • pusprivātā tango tehnika pie Adrianas (1+ stunda).
  • pirmsmilongas klase pie Augusto (1,5 stundas): nu jau pirmsmilongas klases šķiet diezgan vienkāršas, bet Augusto gandrīz vienmēr izdomā ko tādu, ko pēc tam milongā ir interesanti pielietot.
  • milonga (3 – 4 stundas).

Vienīgā piektdienas problēma ir tāda, ka, ja iepriekšējā naktī nav labi gulēts un arī piektdienā nav nosnausta siesta, tad uz milongas beigām nogurums gāž no kājām nost. Bet tas jau nebūs nekāds iemesls pamest piektdienas milongu pirms beidzamās tandas beidzamās nots!

Sestdiena ir ilgi gaidītā un godam nopelnītā brīvdiena. Sestdienās es ne tikai nedejoju tango, bet arī neklausos tango, neskatos tango video un cenšos arī neblogot (āāāāāā, un tieši šosestdien ir viena milonga, uz kuru noteikti gribētos aiziet…).

un mana tango nedēļa sākas svētdienā:

  • pirmsmilongas klase pie Augusto (1,5 stundas).
  • milonga (3 stundas).

Līdz ar to varu norezumēt, ka mana tango nedēļa ietver:

  • ~12 nodarbību stundas (kopskaitā 9).
  • 10 – 14 stundas milongās (nedēļā 3 vai 4).
  • 8 – 10 stundas ceļā uz / no nodarbībām / milongām.
  • blogošanu par tango (kādas 4-6 stundas nedēļā?).
  • vismaz pāris stundas dažādu dejotāju video skatīšanos.
  • gandrīz nepārtrauktu tango mūzikas klausīšanos.
  • sarunas par un ap tango ar citiem tangueros-iem.
  • sapņus gan es vairs neredzu: iegāžos gultā kā bluķis, uzreiz aizmiegu un, ja paveicas, pamostos no modinātāja.

Laikam pavisam droši varu teikt, ka mi vida es tango (mana dzīve ir tango). Un, pats galvenais, man tas ļoti, ļoti patīk.

Ir ko piebilst?

