Sakasīts Internetā: cik ilgi jāmācās dejot tango, lai pirmo reizi dejotu milongā

Lūk, izrādās, ka tradicioonālais veids, kā mācīties (un CIK ILGI mācīties) dejot tango ir šāds.

Tā kā daudz maz nopietni tango apgūšanai esmu pievērsies tikai pirms 3 mēnešiem, tad vēl kādus divarpus gadus uz milongām laikam tomēr neiešu. Vislabāk man patika frāze: No woman would dance with a young man she had never seen dancing (šeit runa ir par puisi, kurš 3 gadus ļoti intensīvi ir mācījies dejot). Pēc raksta izlasīšanas sapratu savus ceturtdienas frakaso iemeslus Niño bien milongā: visa vakara gaitā man izdevās nodejot tikai 1 tandu (to pašu aiz pārpratuma), jo visas meitenes / sievietes laipni, bet noteikti man atteica dejošanas uzlūgumus; par cabeceo nemaz nerunāsim, visas izvairījās no mana skatiena it kā es būtu Gorgonas Medūza.

One thought on “Sakasīts Internetā: cik ilgi jāmācās dejot tango, lai pirmo reizi dejotu milongā

  1. Man šis fragments patika: “you did your real dancing at the práctica. You went to the milonga to meet women. Generally the men in the prácticas followed better than the women in the milongas did. And in a práctica you could experiment more and take risks.”

Ir ko piebilst?

